Tuesday, 5 March 2013

Ostematrix---->baja terbaik untuk tulang

assalamualaikum sahabat semua..
Promosi Mac??
hehe kali ni shaklee wat promosi lagi untuk pengamal & pencinta vit espcially yang sgt2 memerlukan vit ni adalah preggy mom n mana2 individu yg salu mengalami sakit belakang, lenguh pinggang dan yg sewaktu dengannya...
Tadaaaa...ostematrix jadi pilihan shaklee untuk bulan ni..beli 6 percuma 1...kira ok la tu mmg terbaik laaa..
Kenapa kita sgt2 memerlukan ostematrix @ tablet kalsium ini?kenapa x minum je susu mcm yg salu iklan kat dlm tv tu?haaaa kt sini mamafiyya nak dtgkan beberapa kelebihan ostematrix ini..

Kelebihan Ostematrix:
  • Mengandungi kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat malet
  • Mengandungi magnesium dan vitamin D
  • Tidak menyebabkan sembelit
  • Lebih selamat dari risiko batu karang
  • Menguatkan tulang
  • Memperbaiki kekejangan dan kebas
  • Neringankan stress
  • Memperbaiki hyperaktif perut dan gastrik
  • Pengalkalian badan
Untuk sesiapa yang ingin merasakan kehebatannya bolehlah menghubungi mamafiyya segera di talian 0195632038 @ wassap/sms

No comments:

Post a Comment