Tuesday, 14 January 2014

Alhamdulillah Nutriferon memepercepatkan ulser sembuh

hehehhe...alhamdulillah...
dh boleh telan apa saja yang nak sgt ditelan..
hepii sangat bila ulser dh ilang yg tinggal hanya bekas jer...apa yg bole mamafiyya katakan disini best la Nutriferon Shaklee ni...dengan hanya pengambilan 3 sachet Nutriferon alhamdulillah mamafiyya boleh tidur dengan lena...kalo x jenuh laaa meleleh2 air mata tiap kali menahan pedih bila ulser kena tuang ngan garam..
hihihi senyum la sangat...saja terkenang saat2 masih solo tanpa anak dulu...tapi serius bila dh baik tringin nak makan semua benda...tp yg penting terima kasih Allah kerana menemukanku dengan Shaklee..memag terbaik laaa...
Dalam entri sebelom ni mamafiyya ada bagitau nak kongsikan petua2 untuk baikkan ulser mulut..sepanjang pembacaan dan juga pengalaman mamafiyya kalo ditanya mengenai petua utk ilangkan ulser pelbagai cara dan juga ubat yg dicadangkan utk mmbntu kita yg sedang sakit..antaranya adalah letak garam kn...emm ni kiranya cara yang paling tradisional laaa eek..amik sedikit garam dan letakkan di tempat terkena ulser tu...pastu siap sedia untuk melompat...huhu



ok selain dari garam anda juga boleh cuba denga ais krim...yumyum nampak mcm best ckit kan?ok amik aiskrim tu letakkan pada tempat ulser then sakit insya Allah akan berkurangan kerana tempat sakit tadi akan rasa macam kebas2 cikit..
emmm dan lagi...selain dari menggunakan makanan orserbuk2 mamafiyya juga pernah menggunakan lotion oral aids..tidak menyakitkan n terasa manis dihujungnya..

haaa selain itu juga sesapa yg x kenal bonjela??inilah gerangnnya cik  bonjela..juga boleh digunakan utk thn sakit ulser..
tetapi sesungguhnya apabila mamafiyya sudah berjumpa dengan SHAKLEE, semengnya hati telah jatuh cinta dengan semua barangan shaklee...Alhamdulillah...
So, untuk sesapa yang mengalami masalah ulser mamafiyya nasihatkan pengambilan nutriferon sgtlah baik kerana imun dlman kita juga sentiasa stabil....
Boleh hubungi mamafiyya bila2 masa yg diperlukan..0195632038/01110830519 utk sebarang pertanyaan..

No comments:

Post a Comment