Tuesday, 7 January 2014

Arrrrrghhh terkena ulser mulut....Boleh ke guna Nutriferon?????

Assalamualikum hai semua...
sambil taip sambil cakap tp kat dalam hati jerk...mana x nya kena ulser la plak....
adoiyaiiii sakit x terkata....
orang kata sebab panas dalm badan kuat sgt....
bila time2 cenggini mamafiyya pn jadi buntu...dok tahan sakit x yah cita laaa mmg teramat laaa pedih...
huhuhu pedih kan tu baru sebiji ok g...kali ni ulser yg jadi ni merebak2 plak sampai 4 biji... xcukup dengan tu kerongkong pn dia angkut sekali...adus  x tahan sangat....
semalam tahap dah x boleh tido....sakitnya x terkata....letak garam pn dah la macam nak meraung jaaa tp terpaksa la tahan...at last g kat rak barang2 shaklee usha mana yg patut...emm tup2 mata terpandang Nutriferon...aaa la nape laaa lampi sgt...huhu lampi tu short from lambat pickup...terus amik 1 sachet bukak n tuang je kat dlm mulut....
Alhamdulillah dapat jugak tido dengan tenang...syukur padamu ya Allah...mlm ni mamafiyya akn telan lagi Nutriferon utk mamafiyya tengok sendiri hasilnya nnti
emm ada petua untuk anda yg mengalami ulser mulut ni..akan mamafiyya kongsikan di entry yg lain...kala ini mata juga tersangatla letih dan mengantuk...bubuy...titun dulu...ketemu lg yuk lpas ni...assalamualaikum

No comments:

Post a Comment