Friday, 14 February 2014

Genap Afif Afnan 5 bulan

Assalamualaikum semua..
mlm ni xde keje bila dok depan pc ni ada saje nak kongsi
tp mlm ni nak kongsi citer pasal si kecik ni...



macam besa hari ni lbey kurg 5.35ptg mamafiyya akan sampai di nursery tempat adik dan kakak transit seharian..sampai ja kat ctu kakak dh melompat2 seronok sebab x sabaq nak blik katanya..selalunya kalo en.Hubby balik awal mesti dia akn gi jemput c anak dara kecik dia tu dulu tapi memandangkan hari ni ada latihan rumah sukan katanya so kenalah balik ngan ummi...muncung semacam je kata cikgu waktu mamafiyya sampai td..
si adik mcm biasa masih steady..siap senyum lagi bila tengok ummi sampai..cikgu nisa bwak adik n letak kat dlm keta sambil kata "eiii geram la kak tgok adik, nak pinjam satu mlm boleh x kak?" hihihi..

sampai ja kat umah adik dah mula tunjuk aksi...bila letak ja mesti nak meniarap letak ja pusing...tp harini satu skill lagi dia tunjuk..mamafiyya perasan adik macam dah mula angkat bontot dan letak 2 lutut berdiri macam nak merangkak gayanya..hermmm satu pose yg menarik..keep it up adik!
walaupun x lama sekali2 jatuh sekali lagi then jatuh tp gud job!!adik mmg hebat dan bijak..tulang adik kuat, kulit adik pun smooth je..mamafiyya rasa supplement amat2 membantu dlm tumbesaran otot dan tulang serta minda adik..mamafiyya memang mengamalkan pengambilan supplement sejak mengandungkan adik..
hehe offcozz supplement yg mamafiyya amalkan adalah Shaklee <Better you. Better world.>
hihihi...mamafiyya adalah pengedar dan pengamal tegar supplement Shaklee..
untuk dapatkan kesemua supplement2 ni boleh terus hubungi mamafiyya..
kol or wassap ~ 0195632038/01110830519
or boleh juga lawati https://www.facebook.com/Shaklee4UAllAboutSupplement
or boleh jugak pm mamafiyya personaly melalui fb https://www.facebook.com/bintu.sulaim
mamafiyya juga adalah pengedar di kawasan k.batas, bertam, sg. petani dan juga Butterworth..

No comments:

Post a Comment