Sunday, 20 April 2014

Kehebatan dan Powernya Performance Drink Shaklee

salam tengah hari buat semua..
sambil memasak juadah utk luch sempat lagi bloging..huhu nak wat cane kan SuperMom la katakan..
menu hari ni Sup Tulang Masterchef huhuh masterchef la sgt..ape pun curi segala masa yg ada andai anda nak berjaya seperti mamafiyya sekarang..free tips hari ni..memandangkan si kecik afnan tengah dibuai mimpi..mamafiyya dh mcm lipas kudung rebut segala masa yg ada..

ok berbalik semula pd topik asal...Performance Drink!! yeah memang power la PD ni..didatangkan dlm bentuk serbuk..teringat mamafiyya masa kt egypt dulu serbuk Tang yg sememangnya jus yg mudah..sedap plak tu n bila blik Malaysia dan mengenali Shaklee sekali lg dipertemukan dengan serbuk Performance Drink ala-ala serbuk Tang..ape pun nampak je mcm nak sama tp x serupa..jom kita tau lbih lanjut pasal PD ni..
Kelebihan Performance Drink
  1. Mengandungi proprietari elektrolit OPTI-LTYE dengan campuran unik karbohidrat  yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong penghidratan optimal.
  2. Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi.
  3. Meningkatkan daya ketahanan badan.Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat,menggantikan air yang hilang semasa latihan fizikal,meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkn waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  4. Mencegah Penyahhidratan-mengurangkan kehausan,mencegah penyahhidratan,melembabkan kulit dan kelihatan muda
  5. Memelihara tahap gula darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.
  6. Menjadi pilihan ahli sukan dan mereka yang menjalani gaya hidup aktif dan mengurangkan rasa dahaga.
  7. Kurang kandungan gula (less gular).
  8. Bebas gas atau tidak berkarbonat.
  9. Hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa dan dimana saje.Enak dimimum begitu atau bersama minuman lain
Sedikit info tentang elektrolit. Antara elektrolit yang utama dalam badan adalah Sodium ion, Chloride Ion, Magnesium ion Calcium Ion, Potassium ion.. 
Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yg digunakan oleh saraf saraf dan otot otot badan. 

Sangat sesuai untuk:
  • Para atlet
  • Mereka yang berpuasa
  • Mereke yang sering keletihan
  • Sesuai juga untuk ibu mengandung/ibu menyusukan anak
  • Mereka yang kurang minum air
  • Mereka yang kerap sakit kepala
  • Bila rasa nak demam atau demam
  • Sesuai untuk kanak-kanak yang demam
Untuk itu x perlu tunggu lagi...dapatkan Pd segera dr mamafiyya dengan harga yg sgt2 berpatutan.

''These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose,treat,cure, or prevent any disease''
Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai vitamin shaklee, bolehlah menghubungi mamafiyya untuk konsultasi sepenuhnya

Kekangan Bajet?????Jgn risau!!terus hubungi mamafiyya insyaAllah mamafiyya akan membantu anda ~ 019-5632038/011-10830519

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com 

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani

2 comments:

  1. ni bagus ni. Kira macam 100 plus juga. baik untuk mereka yang mengalami cirit birit. should try this

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah Nina Maslizza memang terbaik..kdg2 kita pn x tau air dlm bdan cukup ke tak tp bila dh amik pd ni insya Allah badan akn sentiasa bertenaga

      Delete