Sunday, 13 April 2014

Lagi2 Ostematrix..

assalamualaikum semua..
mlm ni mamafiyya nak kongsi ngan kalian semua mengenai kelebihan dan kebaikkan OSTEMATRIX SHAKLEE..

Kenapa mamafiyya memilih ostematrix???
Ini kerana Ostematrix Shaklee formulanya unik. Mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, magnesium dan boron. Semua nutrien di atas sangat perlu dalam suatu tablet kalsium bagi memastikan penyerapannya 99% dalam badan kita, dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kebanyakkan kalsium di pasaran tidak menepati kandungan di atas, sebab itulah kenapa, bila anda mengambil ostematrix shaklee, anda akan dapat merasa kesan yang sangat cepat dan menakjubkan! 

Testimonial Diri Sendiri
Alhamdulillah mamafiyya adalah penggemar ostematrix!!!Sejak preggy second baby baru ni memang ostematrix menjadi peneman yg setia..kerana apa?? haaa tu la belom cuba belom tau bila dh rasa memang x nak tinggal..bayangkan klo time preggy kalsium ni amat penting untuk ibu yg mengandungkan dan juga baby yg dikandungkan..so untuk itu semestinya minum susu adalah menjadi rutin sepanjang preggy..bukanlah bmakna klo x preggy x yah mnum tp lebih lagi la bila 2 badan sekaligus nak jaga kn..alhamdulillah diketemukan dengan shaklee..kalo hujan dan cuaca sejuk dah menjadi kebiasaan kaki nak crem tp so far sepanjang tempoh mengandungkan Afif masalah tu dapat diatasi..lagi satu kalo bangun pagi mesti lawas..xde sembelit2 dh..


Sebenarnya bukan hanya terbaik untuk ibu mengandung sahaja malah ramai lagi yg tersenarai sebagai golongan yg memerlukan ostematrix ni..jom kita tengok adakah kita juga tergolong dlm golongan tersebut..
  • Individu yang mengalami sakit pinggang, sakit lutut dan sendi.
  • Individu yang sering mengalami kebas kaki / tangan terutamanya pada waktu malam.
  • Ibu-ibu mengandung, terutamanya yang sering mengalami kebas kaki.
  • Ibu-ibu menyusu yang sememangnya memerlukan jumlah kalsium yang tinggi. 
  • Individu yang sering keletihan dan kerap outstation, dimana kalsium membantu mengurangkan keletihan. 
Apakah fungsi ostematrix ini sehinggakan golongan ini sgt2 memerlukan sumber kalsium ni???
  1. Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat.
  2. Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh).
  3. Memulihkan kekejangan, kebas - kebas, sakit tulang belakang dan simpul biawak (bagi preggy mommy).
  4. Meringankan stress - mengelakkan gejala mudah meradang dan murung.
  5. Menstabilkan tekanan darah bagi memastikan tekanan darah berada tahap yang normal.
  6. Meringankan sakit ketika haid. (Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi. Dengan kalsium yang cukup, kita tak mudah senggugut, retensi air)
  7. Membantu kekal bertenaga dan bersemangat walapun sibuk dengan urusan seharian(terutama bagi mereka yang bekerja)
  8. Membantu masalah gastrik.
  9. Membantu dalam pengurusan badan
  10. Membantu dalam mengatasi sembelit.
 Sekiranya anda juga mengalami masalah2 berikut cepat hubungi mamafiyya untuk dapatkan OSTEMATRIX  kesayangan mamafiyya ni..
http://mamafiyyacraft.blogspot.com/2014/04/pengedar-sah-shaklee-kepala-batas.html

''These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose,treat,cure, or prevent any disease''
Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai vitamin shaklee, bolehlah menghubungi mamafiyya untuk konsultasi sepenuhnya

Kekangan Bajet?????Jgn risau!!terus hubungi mamafiyya insyaAllah mamafiyya akan membantu anda ~ 019-5632038/011-10830519

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com 

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani


No comments:

Post a Comment