Friday, 18 April 2014

Set Haji & Umrah Shaklee

Assalamualaikum
Best kan tengok pic nii??insya Allah suatu hari pasti mamafiyya akan jejakkan kaki jugak kat tempat indah lagi barakah ni..
emm harini nak sgt kongsi ngan korang semua bekal yg sepatutnya korang hadiahkan or bagi pada kaum kerabat, sedara mara or sesapa yg korang rapat sebagai bekal untuk mengerjakan haji dan juga umrah..
ini kerana ketika kita sangat2 teruja untuk bertamu di Rumah Allah yang tersergam indah ini, persiapan kesihatan diri mesti diutamakan..lain tempat lain belalangnya...perubahan cuaca dan juga musim apabila kita berada di tempat orang tidak sama seperti kita berada di negeri sendiri...perubahan suhu badan juga boleh menyebabkan kesihatan badan para jemaah terganggu sekaligus menyebabkan pergerakkan ibadah terbantut..jadi sebelum berangkat ke sana bekalkan mereka dengan @ pun kalo korang sendiri yg akan ke sana dengan Set Jemaah Haji dan Umrah dari Shaklee..
 
selain tu mereka korang jugak boleh dapatkan set haji ni untuk tempoh masa yang lebih lama...

''These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose,treat,cure, or prevent any disease''
Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai vitamin shaklee, bolehlah menghubungi mamafiyya untuk konsultasi sepenuhnya

Kekangan Bajet?????Jgn risau!!terus hubungi mamafiyya insyaAllah mamafiyya akan membantu anda ~ 019-5632038/011-10830519

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com 

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani

No comments:

Post a Comment