Tuesday, 24 June 2014

Cantik dan Langsing di Aidilfitri

salam ceria buat semua...
emm Ramadhan dah x jauh dh ni..sikit je lagi sampai laaa..
Ahlan2 ya Ramadhan..

uolls semua mesti nak tampil langsing dan cantik di aidilfitri kan????yer la sape x nak hari istimewa camtu mesti la nak nampak dan rasa diri tu cantik..

so apa kata sahut cabaran 30 hari untuk kurus dan langsing bersama Shaklee???jom rr!!!
Set yang sangat2 hot n mendapat permintaan yang ramai di kalangan cust..

 kalo set ni mmg bole wat pilihan..tetapiiii bg mamafiyya kalo amik kesemuanya ni lagi cepat dan berbaloi..
Jd untuk sesapa yg nak tahu lanjut mengenai set ni boleh terus hubungi mamafiyya yer..

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com @ pm ke talian 0195632038/01110830519

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani

Saturday, 21 June 2014

Strategi Hebat Untuk Terus Success!!

hai semua...buat pembaca yg gemarkan ilmu2 yg sangat2 berfaedah jom kita kongsi kat cni...
Topik kali ini yg nak sgt mamafiyya ketengahkan adalah mencuri..
Kenapa plak pilih mencuri?? apa benda yang hilang?? ke dah ada hati yg dah tercuri???

hehe sebenarnya saja amik topik ni sebab hari ni sliper kesukaan en. hubby dah kena rembat..dah laaa sliper tu mamafiyya yg belikan.sedih jugak tp memandangkan hati masih lagi ada rasa kecian so mamafiyya biarkan aja..malas nak siasat2...lagipun hari ni kan hari jumaat...dah rezeki dia macam tu...hihih tu sebab lah mamafiyya pilih tajuk mencuri dlm entri kali ni..tp jgn salah faham bukanlah mamafiyya nak ajak korang semua mencuri..tapi ade la jugak ckit2...
Korang semua nampak x apa yg mamafiyya nampak?? agak2nya apa kaitan pic ibu ni dengan tajuk kita hari ni??? dia sedang mencuri kah? x nmpak pun apa yg dia sedang curi..

Sebenarnya mamafiyya memetik kata2 salah sorang dari sifu dan juga idola mamafiyya iaitu Master Norwina..
Mengikut dari kata2 beliau jika kita mahu berjaya pastikan kita pandai mencuri!!!huhuhu mencuri???
Jika seseorang tu ingin berjaya x kira sama ada sudah bekerjaya @ x tetapi dalam masa yang sama berkeinginan melakukan sesuatu yang diminati pastikan dia pandai mencuri masa serta peluang yang ada di depan mata..

Sekiranya kita lihat seorang suri rumah tangga yang mempunyai ramai anak2 untuk diuruskan, suami yang bekerjaya dan tiada masa untuk membantu serta pelbagai karenah untuk dilayan. Ajaibnya mereka ini bijak menyusun masa dan membahagikan sebaiknya untuk anak, keluarga dan juga bisnes..Rata2 dikalangan mereka ini mengatakan ianya berpunca dari kesedaran masing2 jika berlakunya sesuatu yang tidak diingini ke atas suami maka income tetap ada untuk menyara keluarga..tidak kurang juga yang berkeinginan memberikan yang terbaik kepada kedua ibu bapa ebagai contoh memberi duit belanja 4 angka kepada ibu ayah tercinta..itu belum lagi termasuk dengan minat masing2 untuk memiliki barang2 mewah..so mereka mengambil langkah bijak dengan mencuri masa dan peluang yang ada bagi merealisasikan impian masing2

Yang paling hebat mereka yang juga bekerjaya tetapi dalam masa yang sama mereka ini juga seorang bizwoman yang berjaya seiring dengan kerjaya..Cuba bayangkan income tetap setiap bulan yang diterima ditambah pula dengan income sampingan yang meeka dapat hasil dari berShaklee..Apabila ditanya pada kebanyakkan mereka yang sudah pun Master Coordinator mereka memberi jawapan yang pasti untuk menyelesaikan hutang dengan kadar segera..

Mereka2 inilah yang menjadi pembakar semangat mamafiyya untuk lebih berjaya kerana kepakaran mereka mencuri masa dan peluang yang terbentang luas serta memilih langkah yang sangat bijak untukberjaya..

So anda pula bagaimana??? Jom sertai kami untuk ubah cara berfikir supaya setiap apa yang dilakukan lebih bermakna..

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com @ pm ke talian 0195632038/01110830519

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani

Friday, 20 June 2014

Pengambilan Alfalfa setiap hari

assalamualaikum semua...mlm ni rasa lapang ckit untuk godek2 my cutes blog niii...hihi..
apepun setiap info yg mamafiyya dapat mesti dikongsi bersama kat cni baru lah berkat kan???

so untuk kali ni mamafiyya nak kongsi mengenai cara pengambilan alfalfa setiap hari ..sebab baru2 ni cust ada tanya brapa sebenarnya bilangan alfalfa untuk ambil setiap hari...

macam yg kita tau dalam alfalfa mengandungi vitamin K yg mana akan menyebabkan kepekatan darah dalam badan kita meningkat, jadi pengambilan air masak yg banyak n mencukupi sangatlah perlu!

Sebagai cadangan di bolehkan untuk kita ambil 6 biji sehari, 2 biji pagi, 2 biji selepas lunch n 2 biji malam..so pengambilan air juga boleh diseimbangkan..

Tolong jangan pandang remeh yer pasal benda ni..plzz take note supaya ianya memudahkan semua..
Sila dapatkan ALFALFA hebat ni dari mamafiyya..

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5 6 angka sebulan??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com @ pm ke talian 0195632038/01110830519

salam sayang ukhuwah fillah dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar Jitra, Tikam Batu, Kepala Batas, Bertam, Butterworth dan juga S.Petani

Friday, 13 June 2014

Beristiqomah lah untuk berjaya!!!

assalamualaikum pada yg sentiasa menjadi pembaca 
pernah x uolls semua dilanda masalah yg pada asasnya masalah tu berpunca dari sesuatu perkara..kemudian bila uolls stress memikirkan natijah n jalan penyelesaiannya akhirnya uolls akn didatangi dengan kesedaran bahawa punca sebenar masalah tersebut x lain x bukan berpunca dari diri kita sendiri..

Sebagai contoh keinginan kita pd sesuatu benda ataupun hajat..kot mana usaha pun mesti xkan lari dari memohon doa ke hadrat Ilahi terlebih dahulu or at least tawakal tu mesti ada di penghujungnya tetapi apabila sesuatu itu kita dapat capai dengan mudah kita akn mudah juga menjadi lalai selepas daripada itu.. setelah kita lalai n hanyut tanpa kita sedari sedikit demi sedikit nikmat yg kita kecapi ditarik oleh Allah perlahan2...

dan untuk kesekian kalinya apabila keinginan kita pada sesuatu menjadi sukar untuk dicapai tetapi kita masih mengeluh n bertanya kenapa aku x dapat apa yg aku nak!?? sedangkan kita lupa apa yg sepatutnya kita buat terlebih dahulu untuk kita capai impian tersebut....hal ini berkaitan dengan ISTIQOMAH kita pd apa yg kita perlu buat!!

Perkara2 yg perlu kita tekankan supaya lebih  mudah untuk kita capai segala yg kita hajati  adalah seperti berikut:

  • Istiqomah Lisan
         -memelihara lisan dan juga tutur kata
         -sentiasa berkata benar dan jujur
         -terdapat pada orang yg beriman, benar, berani dan hanya 
          takutkan Allah
  • Istiqomah Hati
         -sentiasa teguh dalam mempertahankan kesucian iman
         -menjaga hati hati dari sifat syirik
         -menjauhi sifat- sifat cela 
         -mempunyai keyakinan yg kukuh kepada kebenaran
  •  Istiqomah Perbuatan
         -berdedikasi dalam melakukan sesuatu perkara @ pekerjaan 
          tanpa rasa kecewa dan  tidak  
          mudah berputus asa
         
Dengan terjaganya ketiga2 perkara di atas nescaya setiap apa yg kita inginkan pasti tidak akan menemui jalan buntu.. kerana Allah itu Maha Adil serta Pemurah kepada hambanya yg soleh..
semoga apa yg dikongsikan ini dapat menjadi pedoman kepada uolls semua...

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com 

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani

Wednesday, 4 June 2014

Anniversary yg ke 4

Tanggal 4/6/2010...
Menggamit kenangan Majlis Akad Nikah yang berlangsung di Masjid Qaryah Malau, Jitra
Di akad oleh daddy tercinta

Majlis Bertandang 



Majlis Sambut Menantu


Walaupun tiada sambuatan yg meriah tahun ni alhamdulillah abg masih lagi ingat tarikh keramat yg menjadi penyatu antara 2 jiwa hingga ke syurga hendaknya..
Bertemankan Putra n Putri yang sangat bijak membuatkan hati ini happy sgt..
Love All of You!!!

Monday, 2 June 2014

Kesuburan dan Kesihatan Lelaki Dengan Vitamin E insya Allah..

Ada lagi pasal vitamin e ni...rasa nak hapdet pasai vit e ja mlm ni almaklumlah sempena bulan jun ni tersangat2 lah sesuai promo vitamin e sebab dalam bulan jun ni adanya sambutan hari bapa...

satu benda yg berkait rapat dengan kesihatan lelaki adalah berpunca dari vitamin e..emm bukan sahaja utk kesuburan, awet muda malah vitamin e ni membekalkan kesihatan yang merangkumi seluruh badan lelaki..
oppss baru dpt tau boss kena tahan ward..ape pun hope boss ok!
Set yang disarankan untuk seorang lelaki kelihatan bertenaga dan kuat disamping kekal muda dan bergaya adalah seperti didalam keratan akhbar..OMEGA GUARD, ZINC COMPLEX n VITAMIN E COMPLEX..

Antara fungsi2 Man's Vital Health Set
  • Memelihara kesihatan prostat
  • Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
  • Memelihara jantung dan sendi yang sihat
  • Membantu mengekalkan tekanan darah normal
  • Mengawal tahap kolesterol yang sihat
  • Membantu tubuh badan memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com @ pm ke talian 0195632038/01110830519

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani

Apa kandungan Vitamin E Complex??Jom baca n grab sebelom kehabisan stok

alhamdulillah..masih lagi bersiaran di rumah waktu2 camni..
bila anak2 semua dh mula tido mamafiyya pun mula lah susun rutin harian untuk esok..
tq en hbby yg banyak membantu..
x mo celoteh panjang cuma nak kongsi ngan semua pembaca kesayangan mamafiyya..apa promo untuk bulan ni???emm sebenarnya dah menjadi kebiasaan ramai dari customer mamafiyya yang sememangnya tertunggu2 apa promo untuk setiap bulan.. so untuk bulan ni adalah Vitamin E
kadang kadang semua orang boleh bgtau apa fungsi setiap vitamin tp x semua tau apa kandungan yg ada dalam vitamin tu sampaikan mampu bertindak balas dan memberi kesan yang baik untuk tbuh badan kita..

entry malam ni mamafiyya nak kongsi apa sebenarnya yg terkandung dalam VITAMN E COMPLEX by SHAKLEE ni..

 Kalo nak diikutkan boleh ka dalam sehari tu kita habiskan 8 kg bayam???lalu tekak ke asik kunyah bayam je??emm 1 kg benih gandum..walaupun benih sahaja tp sekilo tu...badam lagi sampai 500g ditambah pulak dengan 500 ml minyak bunga matahari..kot2 saja2 nak telan tu x la kot..semua ni terkandung dalam hanya satu biji vitamin e shj..sehari hanya perlu amik sebiji..x ke namanya jimat dan berbaloi2..sape nak bg? so jgn tunggu lama2 cepat grab promo ni sebelum kehabisan stok..
sebarang permasalahan mengenai kesihatan juz pm me 0195632038/01110830519

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com 

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani