Saturday, 21 June 2014

Strategi Hebat Untuk Terus Success!!

hai semua...buat pembaca yg gemarkan ilmu2 yg sangat2 berfaedah jom kita kongsi kat cni...
Topik kali ini yg nak sgt mamafiyya ketengahkan adalah mencuri..
Kenapa plak pilih mencuri?? apa benda yang hilang?? ke dah ada hati yg dah tercuri???

hehe sebenarnya saja amik topik ni sebab hari ni sliper kesukaan en. hubby dah kena rembat..dah laaa sliper tu mamafiyya yg belikan.sedih jugak tp memandangkan hati masih lagi ada rasa kecian so mamafiyya biarkan aja..malas nak siasat2...lagipun hari ni kan hari jumaat...dah rezeki dia macam tu...hihih tu sebab lah mamafiyya pilih tajuk mencuri dlm entri kali ni..tp jgn salah faham bukanlah mamafiyya nak ajak korang semua mencuri..tapi ade la jugak ckit2...
Korang semua nampak x apa yg mamafiyya nampak?? agak2nya apa kaitan pic ibu ni dengan tajuk kita hari ni??? dia sedang mencuri kah? x nmpak pun apa yg dia sedang curi..

Sebenarnya mamafiyya memetik kata2 salah sorang dari sifu dan juga idola mamafiyya iaitu Master Norwina..
Mengikut dari kata2 beliau jika kita mahu berjaya pastikan kita pandai mencuri!!!huhuhu mencuri???
Jika seseorang tu ingin berjaya x kira sama ada sudah bekerjaya @ x tetapi dalam masa yang sama berkeinginan melakukan sesuatu yang diminati pastikan dia pandai mencuri masa serta peluang yang ada di depan mata..

Sekiranya kita lihat seorang suri rumah tangga yang mempunyai ramai anak2 untuk diuruskan, suami yang bekerjaya dan tiada masa untuk membantu serta pelbagai karenah untuk dilayan. Ajaibnya mereka ini bijak menyusun masa dan membahagikan sebaiknya untuk anak, keluarga dan juga bisnes..Rata2 dikalangan mereka ini mengatakan ianya berpunca dari kesedaran masing2 jika berlakunya sesuatu yang tidak diingini ke atas suami maka income tetap ada untuk menyara keluarga..tidak kurang juga yang berkeinginan memberikan yang terbaik kepada kedua ibu bapa ebagai contoh memberi duit belanja 4 angka kepada ibu ayah tercinta..itu belum lagi termasuk dengan minat masing2 untuk memiliki barang2 mewah..so mereka mengambil langkah bijak dengan mencuri masa dan peluang yang ada bagi merealisasikan impian masing2

Yang paling hebat mereka yang juga bekerjaya tetapi dalam masa yang sama mereka ini juga seorang bizwoman yang berjaya seiring dengan kerjaya..Cuba bayangkan income tetap setiap bulan yang diterima ditambah pula dengan income sampingan yang meeka dapat hasil dari berShaklee..Apabila ditanya pada kebanyakkan mereka yang sudah pun Master Coordinator mereka memberi jawapan yang pasti untuk menyelesaikan hutang dengan kadar segera..

Mereka2 inilah yang menjadi pembakar semangat mamafiyya untuk lebih berjaya kerana kepakaran mereka mencuri masa dan peluang yang terbentang luas serta memilih langkah yang sangat bijak untukberjaya..

So anda pula bagaimana??? Jom sertai kami untuk ubah cara berfikir supaya setiap apa yang dilakukan lebih bermakna..

Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com @ pm ke talian 0195632038/01110830519

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani

No comments:

Post a Comment