Sunday, 20 July 2014

KOLESTROL JAHAT!!!!!Singkirkan dengan PHYTOCOL ST

Pernah x korang semua dengar mengenai phytocol???
haaa untuk pengetahuan semua ni produk baru di pasaran...baru je launch cuma mamafiyya je x sempat nak berkongsi dengan semua...
ni la rupanya Phytocol yang hebat tu..
Ejaan sebenar suplemen ni PhytoCol-ST Shaklee.....
emm jom kita tengok macammana dia bertindak utk halang n pecahkan lemak2 kolestrol yang ada..

Apa itu PhytoCol??
Phytocol ni sebenarnya dikenali sebagai fitosterol  @ lebih mesra di panggil sterol tumbuhan, adalah sebatian steroid sama dengan kolesterol yang terdapat secara semula jadi dalam bijian, sayur-sayuran, buah-buahan, kekacang, kacang, dan benih. Kajian telah menunjukkan bahawa pengambilan phytosterol boleh mengurangkan jumlah kolesterol dan kolesterol plasma LDL peringkat. 

Bagaimanakah Fitosterol bertindak?

Dengan struktur yang sama seperti kolesterol, Fitosterol bersaing dan akan mengalahkan kolesterol dalam penyerapan di dalam Usus. Ini bermaksud apabila anda mengambil banyak fitosterol maka semakin kurang kolesterol yang akan di serap di dalam tubuh anda dan semakin tinggi untuk anda merendahkan paras kolesterol LDL anda

Selain tu meh kita baca apa kelebihan dan keistimewaan sebenar PHYTOCOL ni??
 
Kelebihan dan Keistimewaannya
  • Rumusan daripada beberapa jenis fitosterol asli yang aktif daripada tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin
  • Membekalkan 2,000 mg fitosterol tumbuhan setiap hari.
  • Fitosterol tumbuhan telah terbukti secara klinikal mampu mengurangkan paras kolesterol dalam lebih 80 kajian
  • Membekalkan 100% nilai fitosterol harian sepertimana disyorkan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).
  • Tiada pengawet, pewarna, perisa atau pemanis tambahan.
Jd nasihat saya kepada penggemar2 makanan kurang sihat seperti fastfood n juga makanan2 proses silalah bekalkan diri anda dengan pil suppliment yang tersangat2 hebat ni...


untuk dapatkan segera sila hubungi saya k!


Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com @ pm ke talian 0195632038/01110830519

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani

Tuesday, 8 July 2014

Vivix memang hebat!!

assalamualaikum semua..
hari ni punya entry rasanya pendek n simple tp padat..

alhamdulillah hari ni dah genap 10 hari kita menunaikan puasa ramadhan...
macam biasa pagi2 mamafiyya akan ambil Cinch sebagai sahur harian...hihih cabar diri sendiri sebenarnye nk slim di pagi aidilfitri..

alhamdulillah sepanjang hari x rsa lapar walaupun sedikit..maybe seting mind jugak kan!! so hope sgt dpat selim melim bila dh habis ramadhan...jgn plak ingat niat mamafiyya puasa ni untuk kurus tp mamafiyya anggap nilah time yg paling sesuai untuk latih diri menahan semua kehendak nafsu..hihih nafsu makan daaa...so kira sambil berenang sambil minum air laaaa senang kan????

ok untuk cinch sememangnya termasuk dlm set slimming shaklee..cumanya apa yg mamafiyya nak kongsi dengan semua adalah manfaat @ kelebihan VIVIX SHAKLEE yang sangat osem....walaaah
nampak x cmana vivix berfungsi untuk bantu kuruskan badan??
sebenarnye vivix ni bnyak faedah...dh banyak entry yg mamafiyya kongsi kehebatan vivix ni nnti boleh rujuk k ..

Langkah 1:
Speeding Up Metabolisme
- mempercepatkan penghasilan metabolisme untuk bertindak balas sebagai ejen mempertahankan antibody supaya pembakaran lemak lebih cepat.

Langkah 2:
Breaking Down Existing Fat
- menyingkirkan lemak2 jahat degil yang berkumpul dan menyekat sel2 darah supaya berfungsi dengan baik

Langkah 3:
Suppressing Estrogen To Stop Storing Fat and Build More Muscle
- Menghasilkan hormon estrogen yang membantu mencairkan lemak2 tersekat serta bertindak menghasilkan otot yang padat dan tidak menggeleber...

terang lagikan bersuluh..alhamdulillah dah rasa inch loss tp masih di paras yang kurang memuaskan sebab target mamafiyya kali ni untuk betul2 selim..insyaAllah di hujung Ramadhan nanti kita akan lihat kesannya macamana k!!Ya Allah Permudahkanlah perjalanan puasa ku bersama kawan2 sekalian...berkatilah puasa kami supaya kami turut mendapat dan merasai nikmat dan keberkatan daripadanya...amiiiin

psssssst!!!! bulan ni promo VIVIX tau!! jom grab sekarang! kol or wassap mamafiyya segera! boleh jugak wat special gift untuk mak n ayah tercenta sempena aidilfitri yg bakal tiba....  


Berita baik kepada kaum ibu yang mencari income lebih walaupun hanya berada di rumah..ingin menjana pendapatan sehingga 5angka??segera hubungi mamafiyya..segala panduan dan tunjuk ajar akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak!Bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal.Jgn malu dan segan boleh emailkan terus ke wafiyyacoomil@gmail.com @ pm ke talian 0195632038/01110830519

salam sayang dari mamafiyya....
juga membuat penghantaran sekitar kepala batas, bertam, butterworth dan juga s.petani