Sunday, 17 August 2014

Supplement dan wanita

Supplement dan wanita mmg x dapat di pisahkan..bukan kerana wanita ni terlalu cerewet dlm bab kesihatan n pemakanan tetapi  punca mengapa wanita terlalu obses dengan supplement ni adalah diri wanita itu sendiri..

kenapa mamafiyya katakan diri wanita tu menjadi pnca kenapa wanita sgt friendly dengan supplement @ makanan tambahan ni??jeng2 benda ni sebenarnya mamafiya rasakan sendiri sebelum dan selepas pengamalan dengan supplement dr shaklee ni..

selepas mamafiyya mendirikan rumahtangga 4 thn lepas, satu perubahan yg sgt2 mamafiyya rasa adalah dr segi kemalasan dan ketidak laratnya menguruskan rumah tangga hampir saban hari benda yg sama di ulangi..tau x kenapa jd mcm tu?? ini kerana hampir keseluruhan tenaga di gunakan secara maksimum setiap hari..hingga apabila pulang ke rumah rasa macam nak tido je smpi pg esok lpas bngun n terus g kerja balik..mana tidaknya..bermula dr celik mata pagi kaki dan tangan pn mulalah bekerja..nak2 plak dh beranak pinak ni kiranya semuanya mamafiyya yg uruskan kalo nk di listkan satu persatu jenuh..bukan mengeluh tetapi inilah tanggungjawab..

so untk melancarkan tnggungjawab ni mamafiyya ligat berfikir sambil menelaah kot2 ada penyelesaiannya..alhamdulillah akhirnya bertemu dengan ostematrix..waktu tu baru sahaja berkenal2 dgn shaklee..ilmu kurang so rajin2kan diri membaca supaya suatu hari berjaya seperti kak Norita hihi...idola nii

ok berbalik pd ostematrix yg mamafiyya sebutkan td..x susah pn nak amalkan ostematrix ni juz telan 4 biji sebelum tidur esok pagi bangun dlm keadaan yg segar n cergas..insyaAllah mesti lawas punya...selesa badan selesa perut...kini hampir 2 tahun mamafiyya mengamalkan ostematrix secara automatiknya sembelit juga hilang..bukan hanya mamafiyya yer tapi satu famili i bg makan ostematrix ni...best tau!!

sesapa nk dptkan segera sila kol/sms/wassap mamafiyya k
01110830519/0195632038
jgn malu n segan yer boleh kita bertukar2 citer n pengalaman n berkongsi kebaikkan bersama

#shakleeeffectoog sihat dan ceria bersama www.anakkuwiraku.com

No comments:

Post a Comment