Monday, 3 November 2014

Agen Pemecah Lemak yg Hebat!!!!Omega Guard~

assalamualaikum semua...
sedikit perkongsian macamana omega boleh pecahkan lemak yg degil dlm badan kita.....
baca punya baca tertarik pada satu eksperimen laaa jugak walaupun bukanlah rasmi pun eksperimen tu.. cuma mamafiyya tertarik untuk kongsikan ngan kawan2 semua camana omega ni jadi agen pemecah lemak...
Sometime kita ni x lah rajin sgt nk membaca tapi bila satu benda tu menarik so mesti terbeliak ja mata tu menjegil...
hihih dapat plak pic ni...cam best plak kalo minyak ikan dlm bentuk ni kan?? cute x?? omeyyy kan...
huhuh memlalut plak...so berbalik pd topik asal..



Bagaimana Omega Guard Pecahkan Lemak????

#Lemak jahat sebenarnya memerlukan lemak baik untuk menguraikannya.

#Sumber lemak baik adalah daripada makanan yang baik & sihat spt ikan salmon, sardin, walnut dan juga flexseed.

Bagaimana Omega Guard membantu kuruskan badan???

#Omega guard mengandungi asid lemak Omega 3 yang membantu meningkatkan paras hormon leptin. Hormon leptin ni sebenarnya adalah hormon yang penting untuk mengawal rasa lapar dan juga selera maka. Leptin akan menghantar signal ke otak untuk menghadkan rasa lapar. means~ semakin rendah paras leptin semakin cepat anda berasa lapar. Selain tu leptin juga boleh tingkatkan metabolisme badan.

huhuh sekadar perkongsian buat kwn2 yg mmg nak slimming..tp x tau pe yg sepatutnya kita amik...klo ikutkan produk slimming berlambak kat pasaran sekarang..nak yg cepat pun ada yg lambat mgkin dh kurang tp ape pun yg penting pilih yg selamat n betul2 sihat utk tubuh badan kita...

sesapa yang nak dapatkan omega guard boleh terus pm mamafiyya k!
0195632038/01110830519
i love to share my healthy world wif everyone....so follow me now!!



 


No comments:

Post a Comment